Hoe?
Als school vinden wij het belangrijk dat leerlingen zich in de juiste studierichting inschrijven. Elke inschrijving gebeurt dan ook op basis van een intakegesprek met een collega van het inschrijvingsteam.
Indien een bepaalde studierichting volzet werd verklaard, kunnen we uw zoon/dochter niet inschrijven. U vindt een overzicht van deze studierichtingen op de pagina ‘Volzetverklaring‘.
Wanneer?
Tijdens de kerstvakantie kan u langskomen voor een gesprek op:
- dinsdag 23 december tussen 13 uur en 17 uur
- maandag 29 december tussen 13 uur en 17 uur
Wat meebrengen?
Om de inschrijving te vergemakkelijken, brengt u best volgende documenten mee:
- Kids-ID of identiteitskaart van uw kind
- klevertje van de mutualiteit
- voor inschrijvingen in het 1e jaar: getuigschrift basisonderwijs (indien behaald), advies van de basisschool, rapport(en) met resultaten van het 6de leerjaar en BaSO-fiche (indien u hierover beschikt)
- voor inschrijvingen vanaf het 2e jaar: de eindbeslissing van juni 2025 (document waarop staat welk attest uw kind behaalde en voor welke richting(en) het eventueel geclausuleerd werd) en het rapport van december 2025
- eventueel attest(en) bestemd voor vraag naar extra zorg

