Hoe?
Als school vinden wij het belangrijk dat leerlingen zich in de juiste studierichting inschrijven. Elke inschrijving gebeurt dan ook op basis van een intakegesprek met een collega van het inschrijvingsteam.
Stuur een mailtje naar inschrijvingen.son@hartencollege.be. Van zodra wij alle nodige documenten ontvangen hebben, zal de directie contact met u opnemen.
Wat meebrengen?
Om de inschrijving te vergemakkelijken, brengt u best volgende documenten mee:
- Kids-ID of identiteitskaart van uw kind
- klevertje van de mutualiteit
- voor inschrijvingen in het 1e jaar: getuigschrift basisonderwijs (indien behaald), advies van de basisschool, rapport(en) met resultaten van het 6de leerjaar en BaSO-fiche (indien je hierover beschikt)
- voor inschrijvingen vanaf het 2e jaar: de eindbeslissing van juni 2024 (document waarop staat welk attest uw kind behaalde en voor welke richting(en) het eventueel geclausuleerd werd) en het rapport van juni 2024
- eventueel attest(en) bestemd voor vraag naar extra zorg